Företagsanalys och granskning av närvaro online

En framgångsrik, digital strategi är baserad på en korrekt analytisk uppställning av din webbplats och ditt företag.

Fullständig företagsanalys

En Fullständig företagsanalys och revision inkluderar din webbplats och kampanjs forskning för att få en tydlig förståelse av din bransch. Det bestämmer också din nuvarande position på din marknadsplats jämfört med dina huvudkonkurrenter.

En grundlig granskning identifierar och åtgärdar eventuella hinder för din webbplatss prestanda och hjälper till att bygga grunden för dina bredare digitala marknadsföringsinsatser. Den fullständiga analysen ger omfattande designrekommendationer, strategier för innehållsmarknadsföring och en plan som garanterar stöd för ditt företags behov och mål. Det gör det också möjligt för oss att sätta upp och definiera lämpliga mål och mål som spelar en viktig roll i dina personliga marknadsföringskampanjer.

Vi har ett nära samarbete med våra kunder när vi sätter upp mål och mål för deras onlineaktivitet. Vårt team av experter använder ett brett utbud av branschtestade verktyg, resurser och tekniker för en noggrann analys av ditt företag, dina kunder och dina konkurrenter. I slutet av vår analys och granskning lämnar vi en omfattande rapport om våra resultat, som inkluderar tydliga och välgrundade rekommendationer om nästa steg att ta.

Pågående resultatstrategi

Informationen som presenteras i våra rapporter ger dig fullständig insyn och kan därefter förbättra din pågående, prestationsoptimerande strategi.

Projekt optimerar beteende

Vi kan effektivt planera projekt samtidigt som vi optimerar beteenden via företagsteknik. Alla är skräddarsydda för att vara så effektiva som möjligt för att möta affärsbehoven och affärsmålen för var och en av våra kunder.

Effective Web Development Solutions

Vi erbjuder realtidsanalys, analys på sidan, marknadsanalys, innehållsrevision, konkurrentrevision, kundrevision och influencer-analys. Vi skapar också "personas", vilket är ett effektivt sätt att förstå dina användares behov samtidigt som vi prioriterar funktionerna och funktionaliteten i din personliga strategi för att lyckas. Några av de användbara funktionerna i vårt analysprogram inkluderar: anpassade filter, automatiserade uppgifter, händelsespårning, trattvisualisering, assisterade omvandlingar, besöksflöde, omvända målvägar, plus många fler tjänster beroende på vad ditt företag behöver.

ÖKA TRAFIK & ÖKA INKOMST

Berätta om ditt projekt

Låt oss hjälpa dig att få ditt företag online och växa med passion

konverteringsfrekvensoptimering (CRO) fokuserar i huvudsak på att omvandla dina webbplatsbesökare till slutkonsumenter, och på så sätt maximera effektiviteten av dina marknadsföringsstrategier.

Vittnesmål

"Vi har tittat på många SEO-lösningar men de här killarna har alltid varit en klar favorit. De har rätt strategi och de har varit fantastiska att arbeta med.”

Frågor och svar om Företagsanalys och granskning av närvaro

Företagsanalys och granskning av närvaro Det finns många sätt att öka dina Konverteringsoptimering CRO – skräddarsy innehåll till besökare som ofta besöker, ta bort hinder och mer! CRO kan hjälpa dig att förbättra engagemanget på sociala medieplattformar, förbättra sökmotorernas ranking, utöka din e-postlista, allt samtidigt som du förbättrar de totala konverteringarna. En studie bekräftade att omvandlingsfrekvensen ökar med 103 % när samma webbplats visas både personligen och på en mobil enhet.

Vad är webbnärvaroanalys?

En webbnärvaroanalys är en övning som hjälper dig att avgöra hur ditt företag ses när någon söker efter dina produkter och tjänster. Den svarar på frågor som:

  • Kan ditt företag hittas när någon söker?
  • Är ditt varumärke konsekvent i alla dina onlineegenskaper?
  • Hur är ditt företag jämfört med dina konkurrenter?
  • Vilket rykte har du bland dina kunder?
  • Resonerar ditt innehåll med din målgrupp?
  • Är det lätt att hitta, koppla upp sig och kontakta dig?

Vad ingår i en närvaroanalys online?

En online-närvaroanalys är en viktig del av alla företags strategi. Målet är att investera för att ditt varumärke och dina produkter/tjänster som du erbjuder ska ses av så många människor som möjligt – vilket leder dem tillbaka in i våra butiker eller till sociala medier, där de enkelt kan göra inköp!